MyEm0.Com

2010年8月1日星期日

生病了___

今天
去校友会教铃
教到我没有声音
太多杂声了
而且拍子又是我念
又+上咳嗽
哦吼了咯
现在声音沙沙的
很累啊
要考试了
我连书都没动
good~
好榜样
妈咪知道杀掉我~

我生病了~
我发烧了
刚闹别扭
不要吃药
因为你都不理我要不要吃无所谓~
對不對~
我真得不想吃得
我想等到你來叫我吃藥
不然我真得不想吃
可是
我那
惡魔得靜義~
跟惡魔的阿哥
使出絕招
逼我去吃藥
good
你們
很好啦~
我知道你們為我好~


可是~

我真的想他
主動來找我
現在一直咳咳咳咳
不會好
唉~也沒差
算了吧
我都不重要
對不對~


-------------------------------------------------------------------------------

你說
有喜欢的人,但却不想在恋爱了,这滋味真心酸
我知道你是騙人的
對不對~
你每次都這樣說
都是再玩玩的


如果是真的祝你幸福
知道麼
我知道
我們不可能
可是..................
我寫不下去了
大家安安~

4 条评论:

timothy 说...
此评论已被作者删除。
timothy 说...

hi i am tim actually i don't know u and u also don't know me i just see at facebook say u update ur blog a ready so i just come to see it a only i have ready one of ur script write u want to wait some one to find u and fid u meadicien i thing that is ur boy friend, ok u see now u are sick a ready but he never call u or go to ur house to take care about u is it?? that mean what he are not love and take care about u any more but u still have take care about u friend & brother is when u sick thame will call u take a madicien so this boy don't want also can . sorry if any thing to heard u and i leave this comment are not want to disturb u sorry....

✤ i am yuki ✤ 说...

thx your comment...
i m fine...
he is not my bf
just my friends only~
but anyway
thx...

timothy 说...

o..i see sorry for that i ready ur scrip that write untill like ur boy friend sorry...^_^